Friday, February 26, 2016
"ေသာက မ်ားတတ္သူေတြဟာ ဥာဏ္ရည္ဥာဏ္ေသြး ျမင့္မားသူေတြ ျဖစ္ေန"
"ေသာက မ်ားတတ္သူေတြဟာ ဥာဏ္ရည္ဥာဏ္ေသြး ျမင့္မားသူေတြ ျဖစ္ေန"
ေသာကေတြ မ်ားေနတာလား။ ဒါဆိုရင္ သင္ဟာ ေတာ္ေတာ္ စမတ္က်ေနပါၿပီ။ ေလ့လာမႈ အသစ္တစ္ခုအရေတာ့ အလြန္အကၽြံ စိတ္ပူပန္တတ္ျခင္းဟာ မေကာင္းတဲ့ အရာတစ္ခု မဟုတ္ဘူးလို႔ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ကိစၥရပ္ေတြမွာေတာ့ အဲဒီလို အလြန္အကၽြံ စိတ္ပူပန္တတ္ျခင္းဟာ သင့္မွာ ျမင့္မားတဲ့ ဥာဏ္ရည္ဥာဏ္ေသြးေတြ ရွိေနတယ္လို႔ ဆိုလိုခ်င္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
“မေကာင္းတဲ့အျမင္ေတြ ျပည့္ေနတဲ့ ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ အခ်ိန္မ်ားစြာ ကုန္ဆံုးေနျခင္းနဲ႔ သာမန္လူေတြထက္ အေၾကာက္လြန္မႈ မ်ားေနျခင္းေတြ ျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာဟာ သင့္အေနနဲ႔ အဆိုးျမင္ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြကို ခံႏိုင္ရည္ရွိတယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ေဆာင္ပါတယ္။ ဒါဟာ တိက်ေသခ်ာတဲ့ အာရံုေၾကာဆိုင္ရာ ကိစၥရပ္တစ္ခုကို ရည္ညႊန္းပါတယ္။ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ မူမမွန္မႈ ရလဒ္ေတြ ျမင့္မားေနျခင္းဟာ မွန္ကန္တဲ့ စိတ္ကူးပံုေဖာ္ႏိုင္စြမ္း ျမင့္မားတာနဲ႔ တူတူပါပဲ” လို႔ လန္ဒန္ၿမိဳ႕ ဘုရင့္ေကာလိပ္မွာရွိတဲ့ အာရံုေၾကာ ဇီ၀ေဗဒ ကၽြမ္းက်င္သူ ေဒါက္တာ အဒမ္ပါကင္းစ္ က ဆိုပါတယ္။
“စိတ္မူမမွန္သူေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္မယ္ဆိုရင္ ကံေကာင္းလို႔ ေပ်ာ္ရႊင္ေနရတဲ့သူေတြဟာ ျပႆနာေတြနဲ႔ ႀကံဳတဲ့အခါ အဆင္မေျပၾကေတာ့ပါဘူး။ ျပႆနာ ေျဖရွင္းတဲ့အခါမွာ အျပစ္တင္စရာတစ္ခု ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ မေပ်ာ္ရႊင္ရတဲ့ အေနအထားနဲ႔ စိတ္မူမမွန္မႈႏႈန္း ျမင့္မားခဲ့တဲ့ ဥာဏ္ႀကီးရွင္ေတြဟာ ျပႆနာေတြ ေျဖရွင္းတဲ့အခါမွာ အဆင္ေျပတတ္တယ္ဆိုတာကို ေလ့လာရတာေတာ့ လြယ္ကူခဲ့ပါတယ္။ ဥပမာ ဗင္းဆင့္ဗန္ဂိုးဟ္နဲ႔ ကာ့တ္ကိုဘိန္း တို႔လိုေပါ့” လို႔ ေဒါက္တာ အဒမ္ပါကင္းစ္က ဆက္လက္ရွင္းျပပါတယ္။
နယူးေယာ့ခ္ၿမိဳ ႔မွာရွိတဲ့ ျပည္နယ္တကၠသိုလ္ရဲ ႔ ေဆးပညာစင္တာမွာ စိတ္ပညာဆိုင္ရာ ပေရာ္ဖက္ဆာ တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး သုေတသီ တစ္ေယာက္လည္းျဖစ္တဲ့ ေဒါက္တာ ဂ်ယ္ရမီေကာ့ပ္လန္ကလည္း ေဒါက္တာ အဒမ္ပါကင္းစ္ရဲ ႔ ယူဆခ်က္ကို လက္ခံခဲ့ပါတယ္။
“ေသာကမ်ားျခင္းဟာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ မေကာင္းဘူးလို႔ ျမင္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ အဲဒါဟာ ဥာဏ္ပညာနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ အလြန္အကၽြံ စိတ္ပူတတ္ျခင္းဟာ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ေအာင္ ေျဖရွင္းႏိုင္စြမ္း ျမင့္မားျခင္းကို ဦးတည္သြားပါတယ္။” လို႔ ေဒါက္တာ ဂ်ယ္ရမီ ေကာ့ပ္လန္က ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေသာကမ်ားျခင္းဟာ သင့္အတြက္ စိတ္ဖိစီးေစတဲ့ အရာတစ္ခုသာမဟုတ္ပဲ လူသားဘ၀ရဲ ႔ ရွင္သန္ျခင္း ေသာ့ခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ေနႏိုင္တယ္ဆိုတာ မေမ့ပါနဲ႔။
Ref:yourtango
Credit:Trend Myanmar
Labels:
အေတြးအျမင္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment